مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 18:452022-01-06سياسي

مراسم وداع با دو شهید گمنام در منطقه13 برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، در این مراسم که با حضور دکتر علی احمدی شهردار منطقه برگزار شد، شهروندان پیشگامان انقلاب اسلامی با چشمانی اشکبار با برپایی مراسم عزاداری با پیکر شهدا وداع و جمعی از شرکت کنندگان .

- مراسم عزاداری شب شام غریبان شهادت حضرت صدیقه کبری (س) و وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنج شنبه با حضور شماری از مسوولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم منطقه پیشگامان انقلاب اسلامی و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، در این مراسم که با حضور دکتر علی احمدی شهردار منطقه برگزار شد، شهروندان پیشگامان انقلاب اسلامی با چشمانی اشکبار با برپایی مراسم عزاداری با پیکر شهدا وداع و جمعی از شرکت کنندگان نیز در جوار پیکر شهدا نماز خواندند و قرآن قرائت کردند.

شهیدان گمنام زهرایی تبار هستندشهردار منطقه13 در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهدای گمنام جایگاه و منزلت خود را از نخستین شهیده راه ولایت، حضرت فاطمه زهرا (س) به ارث برده اند، تصریح کرد: شهیدان گمنام؛ زهرایی تبار هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروز این پیکر های پاک پس از گذشت سالیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم وداع با دو شهید گمنام در منطقه13 برگزار شد

مراسم وداع با دو شهید گمنام در منطقه13 برگزار شد