مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 00:352022-01-06سياسي

رایزنی برای ایجاد شعب رسیدگی به تخلفات «روانشناس نماها» در فضای مجازی


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از درخواست این سازمان برای تشکیل شعب تخصصی رسیدگی به تخلفات مربوط به فعالیت روانشناس نماها در فضای مجازی خبر داد.

- رایزنی برای ایجاد شعب رسیدگی به تخلفات روانشناس نماها در فضای مجازی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از درخواست این سازمان برای تشکیل شعب تخصصی رسیدگی به تخلفات مربوط به فعالیت روانشناس نماها در فضای مجازی خبر داد.

دکتر محمد حاتمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افسار گسیختگی ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره در فضای مجازی و به ویژه در دوران پاندمی کووید 19، اظهار کرد: اکنون در فضای مجازی روانشناس نماها و روانشناسان زرد جولان می دهند و در عین حال سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور نیز امکانات لازم برای مقابله با این افراد را ندارد.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه مطابق با قانون این سازمان می تواند اعضای خود و دارندگان پروانه حرفه ای از سازمان نظام رونشناسی و مشاوره کشور را به دلیل انجام تخلفات مورد بازخواست قرار دهد و احکامی را برای آنها در نظر گیرد، افزود: با این حال بیشترین تخلفات انجام شده در حوزه ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره مربوط به روانشناس نماهایی است که عضو سازمان نیستند و از این رو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای ایجاد شعب رسیدگی به تخلفات «روانشناس نماها» در فضای مجازی

رایزنی برای ایجاد شعب رسیدگی به تخلفات «روانشناس نماها» در فضای مجازی