مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 05:202022-01-07بين الملل

حزب الله خطاب به عربستان: اجازه نمی دهیم توهین کنید/پاسخمان قاطع خواهد بود


معاون دبیرکل حزب الله لبنان، اظهارات اخیر پادشاه عربستان درباره حزب الله را محکوم کرد و گفت: این اقدام لبنانی ها را علیه یکدیگر تحریک می کند و پاسخ ما به آن قاطع خواهد بود.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان، اظهارات اخیر پادشاه عربستان درباره حزب الله را محکوم کرد و گفت: این اقدام لبنانی ها را علیه یکدیگر تحریک می کند و پاسخ ما به آن قاطع خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبودی که توسط این حزب در شهر نبطیه در دومین سالگرد سرداران مقاومت برگزار شد، گفت: اظهارات پادشاه عربستان در تروریست خواندن حزب الله اتهام به قشر وسیعی از مردم جامعه لبنان و نیروهای مقاومت به عنوان عاملی تأثیرگذار در منطقه است و به تحریک لبنانی ها و ایجاد برخی مشکلات بین آن ها منجر می شود.

وی با بیان اینکه این قبیل اظهارات محکوم است و قابل قبول نیست ، گفت: بهتر بود مسئولان لبنانی که به این سخنان گوش دادند دستکم در دفاع از شهروندان خود به آن پاسخ می دادند.

قاسم خاطرنشان کرد: پاسخ ما به عربستان قاطع خواهد بود و هرگز نمی پذیریم که به ما توهین شود بدون این که به حقایق و با منطق پاسختان را بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله خطاب به عربستان: اجازه نمی دهیم توهین کنید/پاسخمان قاطع خواهد بود

حزب الله خطاب به عربستان: اجازه نمی دهیم توهین کنید/پاسخمان قاطع خواهد بود