مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 07:102022-01-07اجتماعي

بازدید 122 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس کرمانشاه در سال جاری


رییس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از بازدید 122 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

- کرمانشاه- رییس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از بازدید 122 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

یونس عزیزی در گفتگو با یعنی از ابتدای سال تا دهم بهمن ماه که اعزام کاروان های راهیان نور انجام می شد 35 هزار و 751 نفر اعزام عمومی انجام شد.

عزیزی بیان کرد: 29 هزار و 616 نفر از اعزامی های سال 98 به یادمان بازی دراز اعزام شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته رشد کیفی و کمی داشته و تعداد 119 هزار و 838 نفر نیز از زیارتگاه های شهدای بازی دراز، مطلع الفجر، یادمان شهدای پاوه، مرصاد، شهید بهشتی و پادگان ابوذر بازدید کردند.

وی اضافه کرد: ستاد اماکن راهیان نور استان کرمانشاه در سال 98 میزبان بیش از 130 هزار نفر از کاروان های راهیان نور بوده و برای تمامی اقشار به خصوص دانش آموزان 80 شب نمایش فرهنگی با افلاکیان که بازسازی عملیات دفاع مقدس بوده اجرا شد.

رییس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به شیوع کرونا در سال 99، گفت: به دلیل آنکه برنامه های فرهنگی راهیان نور به صورت کامل تعطیل نشود در شرایط زرد و آبی کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 122 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس کرمانشاه در سال جاری

بازدید 122 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس کرمانشاه در سال جاری