مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 07:302022-01-07اقتصادي

19 درصد مدارس اردبیل نیازمند مقاوم سازی است


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر 19 درصد مدارس استان اردبیل نیازمند مقاوم سازی هستند.

- دولت لطفی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال های گذشته به دلیل وجود بخاری های غیراستاندارد در مدارس ما شاهد وقوع حوادث ناگوار و آتش سوزی در واحدهای آموزشی بودیم که هیاهویی را نیز در رسانه ها و فضای مجازی به وجود آورده بود که با تصمیم مسئولان در چهار سال اخیر تلاش شد تا بساط بخاری های چکه ای نفتی و غیراستاندارد در گام اول در مدارس استان اردبیل به ویژه روستاها برچیده شود.

وی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مناسب تلاش بر این بوده تا مدارس اعم از شهری و روستایی به تاسیسات استاندارد از قبیل پکیج و موتورخانه مجهز شده و دیگر شاهد استفاده از بخاری های نفتی در مدارس شهری و روستایی نباشیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: ما حتی در مناطق عشایری و روستایی دورافتاده از بخاری های هرماتیک که رضایت نسبی مدیران مدارس را به همراه داشته استفاده کردیم که این بخاری ها با مصرف بهینه سوخت و سیستم هوشمند قابلیت تنظیم را دارند.

لطفی تصریح کرد: در گام دوم سازمان نوسازی مدارس قصد برچیدن بخاری ها گازی را دارد که از سال گذشته تاکنون 284 کلاس درس در استان به سیستم استاندارد گرمایشی مجهز شده و بخاری های گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 درصد مدارس اردبیل نیازمند مقاوم سازی است

19 درصد مدارس اردبیل نیازمند مقاوم سازی است