مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 07:452022-01-07فرهنگي

«سفر شهرزاد» نقد و بررسی می شود


نشست نقد و بررسی کتاب «سفر شهرزاد» اثر فاطمه مرنیسی با ترجمه شیرین کریمی، سه شنبه 21 دی با حضور مترجم کتاب و همچنین شکوه حسینی و فاطمه صادقی به صورت مجازی برپا می شود.

- ، نشست نقد و بررسی کتاب سفر شهرزاد؛ فرهنگ های گوناگون حرمسراهای گوناگون نوشته فاطمه مرنیسی با ترجمه شیرین کریمی، از ساعت 11 روز سه شنبه 21دی 1400 با حضور شکوه حسینی، فاطمه صادقی و شیرین کریمی توسط مرکز فرهنگی شهرکتاب در فضای مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

فاطمه مرنیسی جامعه شناس و فمینیست مراکشی با آثارش، که از سوی کتاب خوانان در سراسر جهان سحرآمیز ، پُرنقش ونگار و درخورِ ملاحظه توصیف و تحسین شده اند، بر زندگی زنان در خاورمیانه نور تابانده است.

مرنیسی در کتاب سفر شهرزاد که با ترجمه شیرین کریمی به فارسی ترجمه و توسط نشر کراسه منتشر شده است تجربه های منحصربه فردش را، در جایگاه زنِ مراکشیِ آزاد و مستقلی که با عجایب و تخطی های غیرمنتظره فرهنگ غرب روبه رو می شود، نگاشته است.

مرنیسی در این خودزندگی نگاره با پاک نظری و فراتخیّلِ خیره کننده ناداستانی پُرشاخ وبرگ و سرشار از نکته سنجی ارائه می دهد و آنچه را در سفرش به غرب دیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سفر شهرزاد» نقد و بررسی می شود

«سفر شهرزاد» نقد و بررسی می شود