مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 08:402022-01-07سياسي

تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران خسارت سیل


نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص اعتبارات جهت جبرات خسارت سیل و انجام اقدامات پیشگیرانه برای بارندگی های آینده شد.

- دکتر سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در جلسه ستاد مدیریت بحران مناطق جنوب فارس که با حضور وزیر کشور شامگاه پنجشنبه 16 دیماه در محل فرمانداری لامرد برگزار شد با ارائه گزارش کاملی از خرابی های ناشی از سیل، گفت: جاده ها و پل های قدیمی و کوچک، سدهای خاکی با ظرفیت کم و عمر بالا و عدم وجود بودجه جهت ترمیم آنها باعث این خرابی ها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری لامرد، موسوی افزود: متاسفانه شهرداری ها بودجه و ماشین آلات کافی ندارند و انشالله در آینده نزدیک در جلسه ای با حضور شهرداران لامرد و مهر و معاونان وزیر کشور در تهران به بررسی این موضوع خواهیم پرداختند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خسارت چند صد میلیاردی در حوزه زیرساختی، کشاورزی و دامپروری به شهرستان های لامرد و مهر باید جبران شود که از حضرتعالی تقاضا دارم با نگاه ویژه ای به این موضوع نگاه کنید.

موسوی گفت: اعتبارات لازم از مانده ماده 10 و 12 ستاد بحران کشوردرجهت جبران خسارت های وارده به مناطق سیل زده جنوب استان تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران خسارت سیل

تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران خسارت سیل