مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 09:052022-01-07سياسي

احترام نظامی نوجوانان به سردار دلها/ تدوین فیلم کوتاه نسل سلیمانی ها در گنبدکاووس


به همت هنرمند نوجوان گلستانی فیلمبرداری و تدوین فیلم کوتاه نسل سلیمانی ها در گنبدکاووس با تصاویری از احترام نظامی نوجوانان و دانش آموزان در حال انجام است.

- ایسنا/گلستان به همت هنرمند نوجوان گلستانی فیلمبرداری و تدوین فیلم کوتاه نسل سلیمانی ها در گنبدکاووس با تصاویری از احترام نظامی نوجوانان و دانش آموزان در حال انجام است.

در روزهای اخیر حال و هوای ایران اسلامی، جبهه مقاومت و دل های آزادگان دنیا باردیگر متاثر از فقدان ظاهری ابرمردی است که نام و یادش هم دنیا را تکان داده و لرزه بر اندام دشمنان دین و آزادگی می اندازد، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامی است که بر بلندای تاریخ عزت، مردانگی، شرافت و دلیری جاودانه است و بی تردید قاب خاطرات حماسه هایش از لوح دل و جان هیچ شخصی پاک شدنی نیست.

اما نکته مهم و جالب اینجاست که سردار سلیمانی نه تنها متعلق به یک شهر، کشور، اندیشه، مذهب و دین نیست، بلکه عشق به سردار دلها سن و سال هم نمی شناسد و از کودک تا پیر همه و همه خود را عاشق و دلباخته او هستند و لحظه ها را برای عرض ارادت به ساحت قدسی اش مغتنم می شمارند.

از این رو محمدمتین ذوبی سرابی هنرمند نوجوان گلستانی اهل شهرستان گنبدکاووس در اقدامی مبتکرانه در حال ساخت فیلمی کوتاه با عنوان نسل سلیمانی ها به همراه تیم دانش آموزی همراه خود به نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام نظامی نوجوانان به سردار دلها/ تدوین فیلم کوتاه نسل سلیمانی ها در گنبدکاووس

احترام نظامی نوجوانان به سردار دلها/ تدوین فیلم کوتاه نسل سلیمانی ها در گنبدکاووس