مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 10:452022-01-07سياسي

بزرگداشت دومین سالگرد شهدای هواپیمای اوکراینی در گلزار شهدای تهران


 مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و گرامیداشت دومین سالگرد شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی صبح روز جمعه 16 دی ماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

-  مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و گرامیداشت دومین سالگرد شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی صبح روز جمعه 16 دی ماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با حضور در این مراسم و ادای احترام به شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در دومین سالگرد حادثه غمبار شهادت مسافران هواپیمای اوکراینی در یکی از تلخ ترین برهه های حساس کشور به مقام شهدای این حادثه ادای احترام می کنیم و یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی می داریم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره اقدامات صورت گرفته در مورد خانواده این شهدا، گفت: عزیزان حاضر در این هواپیما در زمره شهدا محسوب شده و تمهیداتی در خدمت رسانی به بازماندگان شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در نظر گرفته شده است.

تاکنون از 133 خانواده ایرانی این واقعه، پرونده 73 خانواده معزز تشکیل شده و درباره سایر خانواده های معظم نیز آمادگی برای تشکیل پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت دومین سالگرد شهدای هواپیمای اوکراینی در گلزار شهدای تهران

بزرگداشت دومین سالگرد شهدای هواپیمای اوکراینی در گلزار شهدای تهران