مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 10:452022-01-07سياسي

حاج قاسم باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شود


حاج قاسم باید به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود و این قشر باید سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

- ، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: حیا و عفت حضرت زهرا (س) بسیار روشن و واضح است و از ویژگی های بارز و شاخص این بانوی بزرگ است.

وی با بیان اینکه حیا و عفت را خداوند در نهاد انسان ها به ودیعه گذاشته شده است، عنوان کرد: این مسئله اکتسابی نیست و اگر حیا و عفت به مسیر درست هدایت شود می تواند در کنار عقل، انسان را از همه بدی ها و کج روی ها حفظ و تربیت کند و به شاهراه سعادت برساند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: اگر کسی در خارج از محدوده دین و دیانت به دنیا بیاید هم با وجود عقل و حیا قسمت مهمی از راه را طی می کند و اگر این مهم با عقل و حیا همراه شود سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شخصیت بزرگ حاج قاسم، اظهار کرد: ایشان شخصیتی بزرگ هستند که وقتی به خدمات و زندگی ایشان نگاه می کنیم به اینکه افتخار انقلاب و کشور بودند پی می بریم.

وی اظهار کرد: در سنجش افراد برجسته ابعاد مختلف در نظر گرفته می شود که ایشان از هر لحاظ سرآمد بودند و می بایست به عنوان الگوی نسل جوان معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شود

حاج قاسم باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شود