مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 10:502022-01-07سياسي

شهید سلیمانی، الگویی برای نسل جوان است


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: صلاحیت افراد از جنبه های مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد، تعداد کمی هستند که از نظر ابعاد مختلف شایسته باشند، - سردار سلیمانی از لحاظ فرماندهی، مهرورزی، بزرگواری و کرامت نفس مثال زدنی بود، به همین دلیل باید بزرگواری وی نشان داده شود، زیرا نسل جوان الگو می خواهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم فاطمی 17 دی ماه در خطبه های نخست نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: یکی از نکات بسیار مهم زندگانی این بانوی بزرگوار، حیا و عفت است، این ویژگی از دنیای خارج از پیرامون وجود انسان، تولید نمی شود، بلکه پروردگار متعال، حیا و عفت را در همه انسان ها به ودیعه نهاده است، به طوری که حیوانات از این نعمت، محروم هستند.

وی افزود: اگر سرمایه حیا و عفت در انسان هدایت شود، می تواند در کنار نعمت عقل، انسان را از تمامی بدی ها حفظ کند و حال اگر دو نعمت عقل و حیا تقویت شوند، می توانند انسان را به شاهراه سعادت و خوبی سوق دهند.

امام جمعه موقت شهرکرد یادآور شد: اگر انسانی خارج از محدوده دین و دیانت به دنیا آید، به وسیله عقل و حیا، قسمت مهمی از راه را طی می کند و اگر ارزش های دینی برای او تفهیم شوند، آدمی شاهکار خلقت می شود که محصول آن، اولیا و بندگان صالح پروردگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی، الگویی برای نسل جوان است

شهید سلیمانی، الگویی برای نسل جوان است