مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:252022-01-07سياسي

اجازه تحرک به دشمنان نمی دهیم


ما سربازان تمدن نوین اسلامی و زمینه سازان ظهور صاحب الزمان (عج) هستیم که با استفاده از علم و دانش رزمی اجازه تحرک به دشمنان را نمی دهیم.

- ایسنا/ایلام رییس هیات معارف جنگ گفت:: ما سربازان تمدن نوین اسلامی و زمینه سازان ظهور صاحب الزمان (عج) هستیم که با استفاده از علم و دانش رزمی اجازه تحرک به دشمنان را نمی دهیم.

امیر سرتیپ ستاد ناصر آراسته روز جمعه در آیین گرامیداشت عملیات میمک اظهار کرد: همانطور که دشمنان در رزم خود از علم و دانش روز بهره می برند، نیروی رزمی و دفاعی ایران اسلامی نیز متناسب با فناوری های نوین به مقابله با دشمنان می پردازند و ما نیز سربازان تمدن نوین اسلامی و زمینه سازان ظهور صاحب الزمان (عج) هستیم که با استفاده از علم و دانش رزمی اجازه تحرک به دشمنان را نمی دهیم.

وی با بیان اینکه با مطالعه در جنگ های رخ داده در نقاط مختلف جهان در می یابیم که هیچ کدام از این جنگ ها بجز دفاع مقدس رنگ و بوی الهی نداشته و جنگ های محور مقاومت نیز با تاسی از دفاع مقدس ایران اسلامی به نبردهای معنوی و جنگ در راه خداوند تبدیل شده اند، تصریح کرد: رزمندگان ایل خزل از سابقون دفاع مقدس هستند و حضور و مشارکت آنها در عملیات ضربت ذوالفقار و همراهی آنها با ارتش در بازپس گیری میمک فراموش نشدنی است و عشایر که محافظان مرزها هستند، چشم امید کشورند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تحرک به دشمنان نمی دهیم

اجازه تحرک به دشمنان نمی دهیم