مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:352022-01-07سياسي

انتقاد شدید وزیر اقتصاد به عملکرد دولت روحانی


وزیر اقتصاد از کاهش تورم در آذر ماه امسال پس از چهار ماه تلاش شبانه روزی مسئولان خبر داد و گفت: چالش های بزرگ از جمله تورم بی سابقه در 4 سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، سید احسان خاندوزی شب گذشته پنجشنبه 16 دی ماه در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) منطقه 11 تهران اظهار داشت: دولت سیزدهم در شهریور ماه در شرایطی شروع بکار کرد که ما در حال تجربه تورم بسیار بالا برای چهارمین سال پیاپی بودیم، امری که در 70 سال اخیر بی سابقه بود.

وی گفت: ما پیش از این و مثلاً در دوران جنگ تحمیلی یا دوران سازندگی تجربه تورم بالا را داشتیم اما هر کدام بلافاصله کنترل شده بودند ولی اینکه چهار سال مداوم شاهد کاهش مستمر قدرت خرید مردم باشیم، کاملاً بی سابقه بود.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: دولت سیزدهم در این شرایط و در حالی شروع بکار کرد که دولت پیشین در چند ماهه ابتدای سال، 50 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی برای تأمین هزینه های جاری گرفته بود و علاوه بر افزایش بی سابقه نرخ ها، شاهد کمبود برخی کالاها در سطح شهرهای بزرگ و تشکیل صف های طولانی برای تهیه اقلامی مثل مرغ بودیم.

خاندوزی تصریح کرد: عمده این چالش ها، به عنوان میراث برخی کوتاهی ها و اشتباهات دولت پیشین و نیز فشارهای ناجوانمردانه وارده از سوی دشمنان خارجی، به طور کامل به دولت جدید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید وزیر اقتصاد به عملکرد دولت روحانی

انتقاد شدید وزیر اقتصاد به عملکرد دولت روحانی