مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:452022-01-07سياسي

غربی ها متوجه شده اند که باید از زیاده خواهی ها دست بردارند


امام جمعه رفسنجان با اشاره به دور جدید مذاکرات برجامی در وین، گفت: غربی ها متوجه شده اند که باید از زیاده خواهی ها دست بردارند، ایرانی ها در رفع تحریم ها و راستی آزمایی تأکید دارند و اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است.

- ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان با اشاره به دور جدید مذاکرات برجامی در وین، گفت: غربی ها متوجه شده اند که باید از زیاده خواهی ها دست بردارند، ایرانی ها در رفع تحریم ها و راستی آزمایی تأکید دارند و اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: باید ببینیم حضرت زهرا (س) در زمینه های فرهنگی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی و نیز همسایه داری چگونه رفتار کرد و الگوبرداری از این سبک زندگی حضرت زهرا(س) موجب سعادتمندی است.

وی با تسلیت دوّمین سالرد شهادت مرد مبارز با ظلم، مرد صدق و صفا، ملّی ترین، متدین ترین، امّتی ترین فرد در عصر و زمان حاضر سردار حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: مردم و هیئت ها خودجوش در صحنه آمدند و نسبت به عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار دلها به خوبی انجام وظیفه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها متوجه شده اند که باید از زیاده خواهی ها دست بردارند

غربی ها متوجه شده اند که باید از زیاده خواهی ها دست بردارند