مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:452022-01-07سياسي

خواص اثرگذار در برابر جریان های انحرافی سکوت نکنند


امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به سکوت خواص در دوران شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: امروز هم خواص اثرگذار نباید در برابر جریان های انحرافی سکوت کنند.

- ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و با تاکید بر اهمیت درس آموزی از سیره آن حضرت اظهار داشت: فاطمه (س) شناسنامه حق، اسلام و تشیع راستین و محور حق و حقیقت است و سر دوراهی ها نباید از فاطمه (س) جدا شد.

وی با تاکید بر اینکه سیره حضرت فاطمه (س) هم در مسائل اعتقادی، اخلاقی و هم در مسائل عفتی، سیاسی، مدیریتی و علمی بسیار حائز اهمیت است، افزود: در جریان فاطمیه خواصی وجود داشتند که تجدید نظرطلب بودند و اینان باعث شدند تا مسیر منحرف شود و سقیفه گرایان اصولاً انسان های خواص تجدید نظر طلبی بودند که از راه اصیل پیامبر، اسلام و قرآن به اسم تجدید نظر و اجتهاد جدا شدند.

مدرسی با تاکید بر درس هایی که باید از فاطمیه گرفته شود، عنوان کرد: برای تحریف فاطمیه جنگ شناختی صورت گرفت و هم فضیلت سوزی و هم فضیلت سازی شد، هم مطلق نگری به اصحاب پیامبر صورت گرفت هم تمام اصحاب پیامبر را عادل دانستند و شعارهای عوام فریبانه ای هم در جریان فاطمیه به اسم های مختلف و رای و نظر مردم مطرح کردند که همه اینها برای انقلاب اسلامی و رفتارهای فردی و گروهی ما درسی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص اثرگذار در برابر جریان های انحرافی سکوت نکنند

خواص اثرگذار در برابر جریان های انحرافی سکوت نکنند