مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:552022-01-07سياسي

مسئولان پیگیر ابعاد حقوقی شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند


موشک باران پایگاه نظامی آمریکایی ها در عین الاسد برای خون خواهی شهید حاج قاسم سلیمانی کافی نیست و مسئولان باید پیگیر ابعاد حقوقی این شهید بزرگ باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: موشک باران پایگاه نظامی آمریکایی ها در عین الاسد به هیچ عنوان برای خون خواهی و انتقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کافی نیست و مسئولان ما همچنان پیگیر مسائل و ابعاد حقوقی شهادت حاج قاسم سلیمانی از طریق مجاری قانونی و بین المللی هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دشمنی خود را علیه این نظام مقدس آغاز کرده اند و همواره برای اجرای نقشه های شوم خود تلاش می کنند اما ملت بزرگ ایران همواره در برابر مستکبران جهان ایستادگی کرده است و امروز ایران اسلامی در سطح جهان مقتدرانه حرکت می کند.

خطیب جمعه اصلاندوز با گرامیداشت روز حجاب و عفاف، گفت: گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان تمامی شهروندان هر جامعه ای موجب ارتقا سطح امنیت عمومی، سلامت رفتاری، آرامش و اخلاق انسانی می شود که آثار فراوانی را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پیگیر ابعاد حقوقی شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند

مسئولان پیگیر ابعاد حقوقی شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند