مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:552022-01-07سياسي

دشمن به دنبال کمرنگ کردن حجاب/ عفاف برای جوانان تبیین شود


امام جمعه دامغان بابیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کرن حجاب در کشورهای جهان اسلام است، گفت: برای جلوگیری از این نیرنگ باید اعتقاد به عفاف بین جوانان تبیین شود.

- ، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلا امام این شهر ضمن بیان اینکه دشمن از کمرنگ جلوه دادن حجاب و عفاف نفع می برد و دنبال کم اهمیت کردن آن است، ابراز داشت: محروم کردن زنان محجبه از تحصیل و شغل و جلوگیری از گسترش حجاب از جمله اقدامات فرهنگی دشمن است.

وی بابیان اینکه مهم ترین دغدغه کشورهای اسلامی جلوگیری از نفوذ غرب و نگرانی از هجمه سنگین دشمن است، افزود: برای جلوگیری از این فاجعه می بایست اعتقاد به حجاب و عفاف بین جوانان مطرح و تبیین شود.

امام جمعه دامغان بابیان اینکه نباید در مقوله حجاب تنها به امربه معروف و نهی از منکر اکتفا کرد، ابراز داشت: علاوه بر موردی که ذکر شد تقویت اعتقادات مردم موضوعی که امروز می بایست مورد توجه جامعه قرار گیرد.

رستمیان بابیان اینکه قرآن نیز بر رعایت حجاب و عفاف تاکید کرده است، تصریح کرد: اگر به وصیت نامه شهیدان نیز نیک بنگریم درخواهیم یافت که حجاب از جمله مهم ترین خواسته آن ها از مردم بوده است که این مهم یعنی بازخوانی تقاضای شهدا باید در دستور کار واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن حجاب/ عفاف برای جوانان تبیین شود

دشمن به دنبال کمرنگ کردن حجاب/ عفاف برای جوانان تبیین شود