مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:102022-01-07سياسي

خانواده های از کودکی «حیا» را در کودکان شان نهادینه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید سلیمانی، گفت: حاج قاسم شخصیتی بزرگ و قابل احترام داشت، اگر اندکی در زندگی این شهید بزرگ جست وجو کنید قطعاً به این مسئله پی می برید.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه حیا و عفت برای جامعه از نان شب هم واجب تر است و حکم دارو دارد، ادامه داد: متأسفانه این موارد در جامعه کمرنگ شده اند در صورتی که باید از کودکی مورد توجه خانواده ها قرار گیرد زیرا که ما پیروان حضرت زهرا(س) هستیم.

فاطمی با بیان اینکه در گذشته نیز حجاب بود اما یک سری اشتباهات وجود داشت، اظهار کرد: افرادی که ادعای دینداری داشتند رفتار غلطی از جمله ظلم کردن به زنان و زورگویی هایی که در برخی از مقاطع بوده، که جزو اسلام نبود و باید این رفتارها اصلاح می شد تا دیگران را به اسلام بدبین نکنند نه اینکه بی حیایی و بی حجابی را در شهر رواج داد که متأسفانه کمی هم اینطور شد.

حیا و عقل دو نعمت نجات دهنده بشریت امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به زندگی حضرت زهرا(س) حیا و عفت را 2 ویژگی بارز حضرت دانست و بیان کرد: حیا و عفت چیزی است که خداوند در وجود همه انسان ها ودیعه گذاشته است که اگر این نعمت تقویت شود و در کنار نعمت عقل می تواند انسان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های از کودکی «حیا» را در کودکان شان نهادینه کنند

خانواده های از کودکی «حیا» را در کودکان شان نهادینه کنند