مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:152022-01-07ورزشي

خطیبی: مسوولان به فکر ساختار فوتبال و ورزش باشند/ بازی سختی داریم


متاسفانه مدیران دنبال ساختار نیستند، تنها به دنبال برد و کسب محبوبیت هستند، بسیاری از تیم ها هنوز زمین بازی ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، رسول خطیبی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار کرد: فردا یک بازی سخت را پیشرو داریم، دو تیم بالای جدول هستند و امتیازهای نزدیک بهم دارند.

وی تصریح کرد: پیکان تیم جوان با برخورداری از یک مربی و بیان کرد: هردو تیم فنی هستند و تاکتیک های مخصوص به خود دارند که بازی خوب و تماشاگر پسند بازی را به نمایش خواهند گذاشت.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: پیکان با دو سیستم بازی می کند که هر دو سیستم را آنالیز کردیم،  قطعاً مثل همیشه تیم آلومینیوم یک بازی خوب را ارائه خواهد داد.

خطیبی بیان کرد: همیشه می گویم دوست دارم تیمم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد و بعد برای سه امتیاز با استفاده از موقعیت ها تلاش کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت فنی تیم گفت: باشگاه از هیات مدیره تا بازیکنان و کادر فنی یک تیم یک دل و با صفا و صمیمیت هستیم که این نقطه قوت تیم است، از لحاظ فنی هم همیشه به جز یک بازی از مسائل فنی شرایط خوبی داشتیم و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم و تا الان به هدفمان رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیبی: مسوولان به فکر ساختار فوتبال و ورزش باشند/ بازی سختی داریم

خطیبی: مسوولان به فکر ساختار فوتبال و ورزش باشند/ بازی سختی داریم