مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:202022-01-07سياسي

مسجد سنگری مستحکم در برابر جنگ نرم دشمنان است


مسجد سنگر و سدی مستحکم در برابر جنگ نرم دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام با اشاره به نوزدهم دی ماه سالگرد فتح میمک با همت عشایر غیور و ارتش سرافراز ایران اسلامی، یادآور شد: عشایر استان ایلام و ارتش طی عملیات ضربت ذوالفقار حماسه ای بزرگ در ابتدای جنگ خلق کردند.

وی ادامه داد: فاتحان میمک مزه تلخ شکست را برای اولین بار به صدام چشاندند و موجب شد که صدام که فرماندهان خود را اعدام کند.

امام جمعه ایلام با اشاره به نقش عشایر ما در جنگ و هشت سال دفاع مقدس و حضور در صحنه های مختلف دفاع از کشور، خواستار ثبت نوزدهم دیماه در تقویم ملی به عنوان نقش عشایر در جنگ شد.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: حرکت انقلاب اسلامی ما از مسجد آغاز شد، مسجد سنگری محکم و سدی استوار در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است و در مقابله با دشمنان اسلام بی نظیر بوده و است.

کریمی تبار اظهار کرد: از خواهران و برادران درخواست می شود که با توجه به شرایطی که در کاهش شیوع کرونا وجود دارد، چراغ مساجد را روشن و اقامه نماز جماعت را در مساجد داشته باشند.

وی با بیان اینکه از روحانیون و طلاب که نگهبان و سنگربان مساجد هستند نیز درخواست می شود که به رونق مساجد و فعالیت های مسجدی بیش از گذشته توجه داشته باشند، افزود: سبک ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد سنگری مستحکم در برابر جنگ نرم دشمنان است

مسجد سنگری مستحکم در برابر جنگ نرم دشمنان است