مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 13:202022-01-07اجتماعي

نام گذاری یک درخت تازه کشف شده به نام لئوناردو دی کاپریو


دانشمندان باغ گیاه شناسی سلطنتی کیو گفتند که می خواهند با این حرکت از این بازیگر هالیوود به خاطر کمکش در عریضه و دادخواستی که سال گذشته برای جلوگیری از قطع درختان در کامرون داده بود، - نام گذاری یک درخت تازه کشف شده به نام لئوناردو دی کاپریو دانشمندان باغ گیاه شناسی سلطنتی کیو گفتند که می خواهند با این حرکت از این بازیگر هالیوود به خاطر کمکش در عریضه و دادخواستی که سال گذشته برای جلوگیری از قطع درختان در کامرون داده بود، تجلیل کنند.

یک درخت استوایی تازه کشف شده به پاس تلاش های لئوناردو دی کاپریو بازیگر شهیر هالیوود در محافظت از محیط زیست و پس از اینکه وی تلاش کرد درختان یک جنگل بارانی را از قطع شدن نجات دهد، به نام وی نام گذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، یک درخت استوایی تازه کشف شده که برای دنیای علم، جدید است، به افتخار لئوناردو دی کاپریو و به پاس کمپین او برای نجات یک جنگل بارانی که این درخت در آن کشف شده، نام گذاری شده است.

دانشمندان باغ گیاه شناسی سلطنتی کیو گفتند که می خواهند با این حرکت از این بازیگر هالیوود به خاطر کمکش در عریضه و دادخواستی که سال گذشته برای جلوگیری از قطع درختان در کامرون داده بود، تجلیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری یک درخت تازه کشف شده به نام لئوناردو دی کاپریو

نام گذاری یک درخت تازه کشف شده به نام لئوناردو دی کاپریو