موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 13:252022-01-07بين الملل

دیدار نماینده سعودی در سازمان های بین المللی با نمایندگان آمریکا، فرانسه و روسیه در مذاکرات وین


نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی به طور جداگانه با نمایندگان آمریکا و فرانسه و روسیه در مذاکرات وین دیدار و رایزنی کرد.

- نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی به طور جداگانه با نمایندگان آمریکا و فرانسه و روسیه در مذاکرات وین دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه سعودی العربیه اعلام کرد که عبدالله بن خالد بن سلطان، نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز(جمعه) با رابرت مالی، مامور ویژه وزارت خارجه آمریکا در ایران دیدار و رایزنی کرد.

این شبکه همچنین اعلام کرد که نماینده عربستان روز گذشته نیز با فیلیپ ایریرا، رییس هیات مذاکره کننده فرانسه در وین دیدار و گفت وگو کرده است.

عبدالله بن خالد بن سلطان به طور جداگانه با میخاییل اولیانوف، نماینده روسیه در وین نیز دیدار و درخصوص آخرین تحولات مذاکره با ایران درخصوص برنامه هسته ای رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، نماینده عربستان در سازمان های بین المللی پیش از این تاکید کرده بود که کشورش مذاکرات وین و نتایج نشست ها را از نزدیک دنبال می کند.

وی گفته بود: عربستان بر حمایت مداوم خود از تمامی تلاش های بین المللی در راستای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای تاکید می کند و خواستار عدم از دست دادن فرصت برای رسیدن به راه حلی است که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده سعودی در سازمان های بین المللی با نمایندگان آمریکا، فرانسه و روسیه در مذاکرات وین

دیدار نماینده سعودی در سازمان های بین المللی با نمایندگان آمریکا، فرانسه و روسیه در مذاکرات وین