مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 13:552022-01-07اقتصادي

سفر یک روزه استاندار یزد به مهریز


استاندار یزد در پانزدهمین جمعه کاری خود بخ شهرستان مهریز سفر کرد.

- مهران فاطمی در ابتدای این بازدید از طرح مسکن اقدام ملی در مهریز بازدید و ابراز امیدواری کرد تا در دهه فجر امسال 150 واحد مسکونی این طرح در مهریز مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در این بازدید دستگاه های زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات را موظف به تکمیل زیرساخت های مورد نیاز طرح کرد و از شهرداری نیز خواست نسبت به انجام زیرسازی های این مجموعه اقدام کند.

استاندار در ادامه با حضور در نماز جمعه مهریز به مشکلات برخی از شهروندان پاسخ گفت و در ادامه از مسجد جامع در حال ساخت مهریز در جوار مکان نماز جمعه فعلی بازدید کرد.

فاطمی همچنین از مجموعه فرهنگی رهپویان حرم دیدن کرد و در جریان این بازدید گفت: از اندیشه مبتکرانه و نوآورانه جوانان انقلابی فعال در این مجموعه که از یک روستا نشات گرفته و اکنون در سطح ملی آثار و سرودهای انقلابی و مبتنی بر مباحث انقلاب و شهدا را عرضه می کنند، قدردانی کرد.

وی بر لزوم الگوگیری فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و مردمی از چنین فعالیتها و جرکتهایی تاکید کرد و گفت: نظام ما یک نظام فرهنگی و دینی است و خروجی چنین مجموعه هایی باید منجر به تربیت کادر جوان انقلابی و باانگیزه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر یک روزه استاندار یزد به مهریز

سفر یک روزه استاندار یزد به مهریز