مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 15:352022-01-07بين الملل

تداوم حملات لفظی ریاض علیه حزب الله


تنها حدود دو هفته پس از اظهارات شاه سعودی علیه جنبش حزب الله لبنان، این بار سفیر ریاض در بیروت به اتهام پراکنی علیه این جنبش پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی بحران دیپلماتیک در روابط ریاض و بیروت، مقامات سعودی همچنان به حملات لفظی خود علیه جنبش حزب الله لبنان ادامه می دهند.

تنها حدود دو هفته پس از اظهارات سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی علیه حزب الله و توصیف این جنبش با کلمه تروریستی ، یک مقام سعودی دیگر حزب الله را به در پیش گرفتن رفتاری نظامی در منطقه که امنیت ملی عربی  را تهدید می کند ، متهم کرد.

رسانه های سعودی امروز اظهاراتی از ولید البخاری سفیر این کشور در لبنان را منتشر کردند که گفت: امیدواریم که لبنان به میدانی برای حمله کشورهای عربی، منافع آن ها تبدیل نشود و جایی برای اجرای برنامه کشورها، سازمان ها و گروه های تروریستی ضد این کشور نباشد .

سفیر ریاض که با خبرگزاری فرانسه گفت و گو کرده بود، در ادامه به جنبش حزب الله لبنان اشاره کرد و اتهام پراکنی علیه این جنبش پرداخت.

البخاری بدون اشاره اقدامات ریاض در کشورهای مختلف از جمله یمن مدعی شد: فعالیت های حزب الله تروریستی و رفتار نظامی آن امنیت ملی عربی را تهدید می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حملات لفظی ریاض علیه حزب الله

تداوم حملات لفظی ریاض علیه حزب الله