مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 16:402022-01-07سياسي

هرسین بار دیگر با عطر شهدای گمنام معطر می شود


مراسم تشییع و وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان هرسین برگزار می شود.

- اظهار کرد: براساس آیه شریفه وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند به یقین شهیدان زنده اند و حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.

وی افزود: شهیدان جلوه های روشنی از صداقت، غیرت، شجاعت و مظهر کامل عشق و در یک کلام عصاره ارزش ها و فضیلت ها هستند و شک نباید کرد که هر شهیدی پرچم افتخار، حقانیت و قدرت ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و در این میان شهدای گمنام مظلومانه ترین آیه های صداقت، غیرت و بیرق ماندگار شرف و پاره های دل این ملت آزاده، اما مقتدر و ولایتمدارند.

فرماندار هرسین تصریح کرد: این افتخار نصیب ما شد تا شهر هرسین بار دیگر با عطر شهدای گمنام معطر شود، باید بر خود ببالیم و با حضور گسترده در تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کنیم.

کنجوریان بیان کرد: از مردم گرانقدر و شهیدپرور شهرستان هرسین دعوت می کنیم تا در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید گمنام که رأس ساعت 15 بعدازظهر روز شنبه 18 دی ماه و در محل میدان استقلال تا مسجد آیت الله حجتی (ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرسین بار دیگر با عطر شهدای گمنام معطر می شود

هرسین بار دیگر با عطر شهدای گمنام معطر می شود