مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 16:402022-01-07سياسي

استاندار هرمزگان: سیل به 2700هکتار از زمین های کشاورزی بندرعباس خسارت وارد کرد


استاندار هرمزگان با اشاره به خسارت سیل به 2700هکتار از زمین های کشاورزی شرق بندرعباس گفت: بخشی از خسارت های وارده به کشاورزان و باغداران با استمهال تسهیلات و کمک های دولتی جبران می شود که مردم به عنوان موتورهای محرکه اصلی تولید در بخش کشاورزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز جمعه به منظور بازدید از روستاهای بخش شمیل و تخت، با همراهی محمدآشوری و احمد مرادی نمایندگان مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بندرعباس و شماری از مدیران استانی و شهرستانی عازم این مناطق شد.

استاندار هرمزگان در نخستین مقصد بازدیدهای امروز به روستای سرخنگی در بخش شمیل بندرعباس رفت و به مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان دستور داد، اصلاح شبکه برق در این منطقه در اولویت قرار بگیرد.

در بخش دیگری از این سفر، استاندار با حضور در مرکز بخش شمیل، ضمن گفت وگو با اعضای شورای اسلامی، دستور داد مطالعات امکان سنجی احداث پل در این منطقه انجام و روکش آسفالت به طول سه کیلومتر در ورودی این دهستان به سمت بخش تخت توسط بنیاد مسکن و اداره کل راهداری پیگیری شود.

دوستی همچنین پس از آن به روستای زهوکی بخش تخت بندرعباس رفت و از باغ ها و مزارع کشاورزی آسیب دیده از سیل و تگرگ بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: سیل به 2700هکتار از زمین های کشاورزی بندرعباس خسارت وارد کرد

استاندار هرمزگان: سیل به 2700هکتار از زمین های کشاورزی بندرعباس خسارت وارد کرد