مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 17:002022-01-07فرهنگي

بازگشایی تالار مرکزی رشت با برگزاری همایش «فرم و نقد در هنر و سینما»


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تالار مرکزی رشت روز دوشنبه با برگزاری همایش «فرم و نقد در هنر و سینما» به صورت رسمی بازگشایی می شود.

- ، رضا ثقتی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نقش و جایگاه برنامه فرهنگی و هنری در فرهنگ سازی، اظهار کرد: باید زیرساخت های لازم برای اجرای چنین برنامه های در سطح استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی تالار مرکزی رشت به عنوان بزرگترین مجتمع فرهنگی و هنری شمال کشور یکی از زیرساخت ها است، افزود: بهره بردار رسمی از این تالار می تواند به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح ملی و حتی بین المللی در استان گیلان کمک کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به افتتاح این تالار در سال 97، گفت: این تالار به صورت ناقص افتتاح و از سوی وزارتخانه به یک مؤسسه واگذار شد که بعدها مشکلاتی در این زمینه ایجاد و سبب تعطیلی تالار مرکزی رشت شد.

وی همچنین به برگزاری چندین جلسه با شهرداری رشت برای حل مشکلات موجود و بهره برداری از تالار مرکزی رشت، اضافه کرد: استفاده از امکانات و ظرفیت های این تالار مطالبه جدی فعالان فرهنگی و هنری استان گیلان بوده است.

ثقتی در ادامه بعد از رایزنی های بسیار و توافقان انجام شده تالار مرکزی رشت با اجرای همایش فرم و نقد در هنر و سینما به صورت رسمی بهره برداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تالار مرکزی رشت با برگزاری همایش «فرم و نقد در هنر و سینما»

بازگشایی تالار مرکزی رشت با برگزاری همایش «فرم و نقد در هنر و سینما»