مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 19:352022-01-07ورزشي

ساکت الهامی: ورزشگاه امام رضا (ع) فردا شاهد یک بازی تاکتیکی خواهد بود


مطمئنا فردا بازی تاکتیکی برای هر دو تیم شاهد خواهیم بود، امیدواریم در انتها تیمی که واقعا شایستگی دارد به پیروزی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، کنفرانس پیش از بازی دو تیم فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان که قرار است فردا در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر خراسان رضوی به میزبانی نساجی برگزار شود برگزار شد.

در ابتدا، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران اظهار کرد: همانطور که مستحضرید نیمه اول لیگ رو به پایان بوده و بازی ها بسیار پرتنش و چالش در حال انجام است و امتیاز گرفتن سخت شده است.

*دو تیم بازی تاکتیکی را در پیش دارند وی افزود: با تیمی بازی داریم که از نظر شخصیتی بسیار با اصالت و با ریشه بود و از کادر بسیار خوبی برخوردار هستند، ما هم تیم بسیار خوبی هستیم، از دید خودم طی چند ماه گذشته روال پیشرفتمان بسیار مثبت بوده است.

الهامی ضمن تقدیر از مسؤولانی که کمک کردند امکان بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) فراهم شود، تصریح کرد: مطمئنا فردا بازی تاکتیکی برای هر دو تیم شاهد خواهیم بود، امیدواریم در انتها تیمی که واقعا شایستگی دارد به پیروزی برسد.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه برای بازی فردا محرومی نداریم و در مورد مصدومان نمی توانم مطلبی بیان کنم، یادآور شد: مهم این است که شاهد بازی با کیفیتی باشیم، ما هم در جایگاهی هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکت الهامی: ورزشگاه امام رضا (ع) فردا شاهد یک بازی تاکتیکی خواهد بود

ساکت الهامی: ورزشگاه امام رضا (ع) فردا شاهد یک بازی تاکتیکی خواهد بود