مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 19:402022-01-07حوادث

دستگیری مرتکب اسیدپاشی در شاهین شهر اصفهان


در این واقعه فردی به علت مساله احساس و جواب رد شنیدن از دختر مورد علاقه خود درشاهین شهر اقدام به خودسوزی با اسید کرده بود و با دخالت شهروندان رو به رو شد.

- فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری مردی که به هفت شهروند بدلیل اختلاف بر سر مساله احساسی اسید پاشیده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتطامی اصفهان، سرهنگ علی صادقی شامگاه جمعه با اعلام این خبر افزود: این حادثه روز سه شنبه 14 دی به مرکز فرماندهی عملیات پلیس 110 گزارش شد که در این واقعه فردی به علت مساله احساس و جواب رد شنیدن از دختر مورد علاقه خود درشاهین شهر اقدام به خودسوزی با اسید کرده بود و با دخالت شهروندان رو به رو شد.

وی اظهار داشت: این فرد به هفت نفر از کسانی که قصد نجات وی را داشتند اسید پاشیده است که چهار نفر از آنها آسیب سطحی دیده و سه نفر نیز دچار سوختگی شده و به بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان قرار دادن این پرونده در دستور کار پلیس، افزود: بعد از عملیات ویژه پلیسی مرد 45 ساله که مرتکب اسید پاشی شده بود توسط عوامل انتظامی شهرستان دستگیر و با دستور دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه بازداشت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مرتکب اسیدپاشی در شاهین شهر اصفهان

دستگیری مرتکب اسیدپاشی در شاهین شهر اصفهان