مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:052022-01-08اقتصادي

627 دفتر پیشخوان دولت در لرستان فعال هستند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: 627 دفتر پیشخوان دولت در استان فعال هستند.

- شهاب حیدری در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان استان بیان کرد: 44 پرونده تقاضای صدور مجوز دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی در این استان بررسی شد و همچنین تصمیمات لازم در خصوص متقاضیان واگذاری حق امتیاز و یا اصلاح نشانی گرفته شد.

حیدری با بیان اینکه به اینکه در حال حاضر 627 دفتر فعال در این استان مشغول به ارائه خدمت است، بیان کرد: از این تعداد 240 عدد دفتر پیشخوان شهری، 387 عدد دفتر روستایی و 30 مجوز دفتر ICT جدید است.

وی افزود: با توجه به افزایش خدمات دولت در این دفاتر تعداد مراجعات نسبت به قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته و همچنین طبق شرایط کنونی جامعه در برخورد با ویروس کرونا باید فاصله گذاری اجتماعی جهت حفظ سلامت شهروندان در تمامی این دفاتر به صورت جدی رعایت شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان تصریح کرد: دفاتر پیشخوان با هدف توسعه و افزایش نقاط دسترسی به خدمات و همچنین جلوگیری از تردد مردم به دستگاه های اجرایی در گستره جغرافیایی شهری و روستایی که با برنامه ریزی مناسب و همچنین برون سپاری بیشتر خدمات دستگاه های اجرایی می توان شاهد نقش مؤثرتر این دفاتر برای تسهیل در خدمت رسانی به مردم و همچنین کسب درآمد بیشتر در حوزه ارتباطات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

627 دفتر پیشخوان دولت در لرستان فعال هستند

627 دفتر پیشخوان دولت در لرستان فعال هستند