مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:052022-01-08سياسي

از تأمین بذر و دام سبک تا بسته های معیشتی در مناطق سیل زده هرمزگان


سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مساعدت ویژه این نهاد برای تأمین بذر، علوفه، دام سبک، لوازم خانگی و بسته های معیشتی و پروتیینی به منظور جبران بخشی از خسارت های زلزله و سیل در هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مساعدت ویژه این نهاد برای تأمین بذر، علوفه، دام سبک، لوازم خانگی و بسته های معیشتی و پروتیینی به منظور جبران بخشی از خسارت های زلزله و سیل در هرمزگان خبر داد.

عارف نوروزی صبح امروز (18 دی ماه) در خصوص نشستش با استاندار هرمزگان، اظهار کرد: پیرو سفر معاون اول رییس جمهور به هرمزگان و دستور ویژه وی مبنی بر رفع نیازهای خانوارهای آسیب دیده از زلزله و متعاقب آن وقوع سیل در روزهای اخیر، در دیدار با استاندار هرمزگان، نیازهای استان بررسی شد.

وی با اشاره به تأکید استاندار هرمزگان بر تأمین بذر مورد نیاز کشاورزان برای دوره کشت آتی گفت: علاوه بر بذر مورد نیاز، علوفه و یونجه به میزان توافق شده در اختیار کشاورزان استان قرار خواهد گرفت.

نوروزی افزود: در زلزله آبان ماه و سیل دی ماه هرمزگان، دام ها و احشام تعدادی از دامداران و اقشار محروم تلف شد که بر اساس توافق صورت گرفته، 800 رأس دام سبک برای کمک به آن ها توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تأمین بذر و دام سبک تا بسته های معیشتی در مناطق سیل زده هرمزگان

از تأمین بذر و دام سبک تا بسته های معیشتی در مناطق سیل زده هرمزگان