مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:052022-01-08دانش

رفع مشکلات مهندسی دریا و بنادر در قالب طرح های پژوهشی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از رفع مشکلات بنادر و مهندسی دریا و مناطق آزاد در قالب طرح های پژوهشی خبر داد.

- دکتر حسن ذوالقرنین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت های مشترک با ادارت بنادر و دریانوری، اظهار کرد: همکاری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با ادارات بنادر و دریانوری همکاری دو طرفه است؛ معمولا بنادر نیاز خود را با ما در میان می گذارند و اعضای هیات علمی نیز در رفع این نیازها در حد توان و تا جایی که تخصص دارند، همکاری می کنند.

وی افزود: در حوزه مهندسی دریا و اقتصاد بنادر وضعیت بسیار خوبی داریم و در مهندسی دریا در حال تقویت هستیم؛ از آنجا که تخصص دانشگاه، بنادر و کشتی سازی است همکاران ما در این حوزه ورود خوبی داشته اند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به فعالیت تخصصی این دانشگاه در کشتی سازی، گفت: رشته کشتی سازی در دانشگاه تدریس می شود و اعضای هیات علمی این رشته فعال هستند.

در زمینه کشتی سازی نیز با اداره بنادر و دیگر نهادهایی که در حوزه کشتی سازی و مهندسی دریا فعالیت می کنند، همکاری های خوبی دارند.

در این حوزه تفاهم نامه ای با اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر داریم که قرار است مشکلات موجود در حوزه بنادر و مهندسی دریا و مناطق آزاد را در قالب طرح های پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مهندسی دریا و بنادر در قالب طرح های پژوهشی

رفع مشکلات مهندسی دریا و بنادر در قالب طرح های پژوهشی