مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:302022-01-08اقتصادي

98 درصد خانوارهای روستایی خراسان جنوبی گازدار می شوند


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه 98 درصد خانوارهای روستایی خراسان جنوبی تا پایان امسال زیرپوشش گاز طبیعی قرار می گیرند، اظهار کرد: - عملیات گازرسانی به 169روستا نیز در دست اجرا است.

سیدمحمود هاشمی، گفت: در ادامه نهضت گازرسانی، تاپوشش گاز طبیعی خانوارهای روستایی به 98 درصد می رسد و پایان امسال با اتمام پروژه های در دست اجرا، درصد بهره مندی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به 98درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به بهره مندی 88 هزار و 756 خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: از ابتدای امسال تاکنون به 78روستا در استان گازرسانی شده که منجر به بهره مندی بیش از 1500 خانوار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به 169روستا نیز در دست اجرا است، افزود: با اتمام این پروژه ها پرونده گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته خواهد شد.

هاشمی افزود: تعهد شرکت گاز استان در سال جاری در حوزه روستایی، گازرسانی به 212روستا است، اما امیدواریم امسال هم بتوانیم فراتر از تعهد خود در بهره مندی روستاهای استان عمل و زمینه برخورداری حدود 240روستا از نعمت گاز طبیعی را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: شرکت گاز خراسان جنوبی سال گذشته با گازرسانی به 634 روستا توانست بالاترین میزان گازرسانی روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد خانوارهای روستایی خراسان جنوبی گازدار می شوند

98 درصد خانوارهای روستایی خراسان جنوبی گازدار می شوند