مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:302022-01-08بين الملل

مداخله نظامی روسیه در قزاقستان؛ آیا پوتین تکرارگر پیمان ورشو است؟


در پی ناآرامی ها در قزاقستان، دبیرخانه سازمان پیمان جمعی آسیای میانه به رهبری روسیه تصمیم گرفت نیروهای نظامی شامل واحدهایی از روسیه، را تحت عنوان «نیروی حافظ صلح» برای کمک به سرکوب معترضان و تثبت اوضاع به قزاقستان اعزام کند.

- مداخله نظامی روسیه در قزاقستان؛ آیا پوتین تکرارگر پیمان ورشو است؟ در پی ناآرامی ها در قزاقستان، دبیرخانه سازمان پیمان جمعی آسیای میانه به رهبری روسیه تصمیم گرفت نیروهای نظامی شامل واحدهایی از روسیه، را تحت عنوان نیروی حافظ صلح برای کمک به سرکوب معترضان و تثبت اوضاع به قزاقستان اعزام کند.

به این ترتیب، بار دیگر شاهد حضور و مداخله نظامیان روسیه برای حفظ حکومت های متحد ولادیمیر پوتین، این بار در خارج نزدیک در منطقه آسیای میانه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورو نیوز، همزمان به نوعی تاریخ در مقابل دیدگان تکرار می شود بهره وری از مفاد یک پیمان مشترک برای مداخله نظامی مسکو ؛ تکراری که شاید بازنمای رویای ولادیمیر پوتین برای روسیه باشد: بازگشت به روزهای اوج اتحاد جماهیر شوروری .

رییس جمهوری و قدرتمندترین مرد روسیه در دو دهه اخیر، نشان داده که تمام تلاش خود را خواهدکرد تا در همسایگی روسیه خیزش و جنبش های اعتراضی و ضدحکومتی و احتمال سقوط نظام ها پانگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله نظامی روسیه در قزاقستان؛ آیا پوتین تکرارگر پیمان ورشو است؟

مداخله نظامی روسیه در قزاقستان؛ آیا پوتین تکرارگر پیمان ورشو است؟