مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:552022-01-08حوادث

13 مصدوم طی دو تصادف در کهگیلویه و گچساران


رییس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد 5 خودرو بصورت زنجیره ای در محور سرفاریاب-دهدشت خبر داد.

- جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران گفت: در ساعت 18 و 52 دقیقه جمعه شب این خبر به دیسپچ (مرکز پیام)اورژانس 115 کهگیلویه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پایگاه اورژانس 115 شهری 3 دهدشت به محل حادثه که در محور سرفاریاب _دهدشت و در ورودی شهر دهدشت بود اعزام شدند.

رییس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اولین آمبولانس بعد از 4 دقیقه بر بالین بیمار رسیدند و بعد از انجام اقدامات درمانی 3 نفر از مصدومان را بصور سرپایی مداوا و 5 نفر از مصدومین را به وسیله آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت منتقل کردند.

وحدت نژاد دبیان کرد: وضعیت مصدومان این تصادف زنجیره ای که بین دوستگاه پراید، یک وانت نیسان، یک وانت پیکان و یک دستگاه خودروی پژو 405 رخ داد، پایدار و مطلوب است.

5 مصدوم در پی برخورد شدید تریلر و کامیون در کمربندی گچساران محمدامین نیکویی نژاد، سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد تریلر با کامیون در ساعاتی پیش در کمربندی گچساران و برجای گذاشتن مصدوم در این حادثه خبر داد و گفت :در ساعت 19 و 27 دقیقه جمعه شب، 17 دی ماه در کمربندی گچساران دو خودروی سنگین تریلر و کامیون با هم برخورد شدید کردند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 مصدوم طی دو تصادف در کهگیلویه و گچساران

13 مصدوم طی دو تصادف در کهگیلویه و گچساران