مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:052022-01-08اقتصادي

مصرف گاز طبیعی در کردستان به 2.3 میلیارد مترمکعب رسید


امسال تا پایان آذرماه، 2 میلیارد و 299 میلیون و 314 هزار مترمکعب گاز در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 9 درصد بیشتر است.

- احمد فعله گری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اولویت اصلی شرکت گاز استان کردستان در فصل سرد سال تامین گاز برای مصرف منازل مسکونی است و در صورت لزوم مصرف گاز طبیعی صنایع و نیروگاه های تولید برق محدود می شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: امسال تا پایان آذرماه، 2 میلیارد و 299 میلیون و 314 هزار مترمکعب گاز در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 9 درصد بیشتر است.

فعله گری اضافه کرد: در آذرماه امسال 377 میلیون و سه هزار و 906 مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد و این رقم در مدت مشابه سال گذشته 345 میلیون و 505 هزار و 861 مترمکعب بوده است که 9 درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: استفاده از پوشش مناسب، استفاده از پرده های ضخیم، استفاده از شیرهای ترموستاتیک و رعایت دمای رفاه (18تا 21درجه) و پوشش مناسب موتورخانه ها و تعمیرات لازم در آنها را به عنوان بخشی از راه های مصرف بهینه گاز توصیه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان دو جداره و عایق کردن در و پنجره، عایق کاری سیستم حرارت مرکزی، اصلاح موتورخانه، بستن درب اتاق هایی که از آن استفاده نمی شود و خاموش کردن بخاری یا بستن شیر رادیات را از راهکارهای ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز طبیعی در کردستان به 2.3 میلیارد مترمکعب رسید

مصرف گاز طبیعی در کردستان به 2.3 میلیارد مترمکعب رسید