مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:152022-01-08بين الملل

علت اعتراضات قزاقستان را باید در خارج از این کشور جست وجو کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیدرسول اسلامی ، سفیر سابق کشورمان در قزاقستان با اشاره به اینکه از گسترش اعتراضات در آلماتی متعجب شده ام، - سفیر سابق کشورمان در قزاقستان گفت: علت اعتراضات قزاقستان را باید در خارج از این کشور جست وجو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیدرسول اسلامی ، سفیر سابق کشورمان در قزاقستان با اشاره به اینکه از گسترش اعتراضات در آلماتی متعجب شده ام، به روزنامه صبح نو ، گفت: هفته گذشته وقتی اخبار اعتراضات قزاقستان را شنیدیم متعجب شدم، چراکه رییس جمهور سابق این کشور (نظربایف) توانسته بود توازنی بین قزاقستان و سایر کشور های پیرامونی و حتی غربی ایجاد و این کشور را به خوبی اداره کند.

همان طور که می دانیم در قزاقستان تعداد افرادی که از روسیه یا اوکراین در آن زندگی می کنند، کم نیستند، سیاست های نظربایف به گونه ای بود که توانست در همان ابتدا با حفظ برخی سیاست ها و مدیریت مدبرانه، توازنی برقرار سازد تا روس ها احساس غریبی در این کشور نداشته باشند و این کشور را ترک نکنند.

وی ادامه داد: مثل معروفی برای رؤسای جمهور کشور های آسیای مرکزی وجود دارد و معنی آن اینگونه است: نظربایف مغزش کار می کند، کریم اف سفره اش معروف است، نیازاف گازش معروف است، آقایف هم با ابرو های پهنش معروف است دراین بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اعتراضات قزاقستان را باید در خارج از این کشور جست وجو کرد

علت اعتراضات قزاقستان را باید در خارج از این کشور جست وجو کرد