مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:152022-01-08سياسي

انجام توافق نهایی برای واگذاری تراکتور و ماشین سازی به شرکت مس


نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس گفت: کلیات واگذاری تیم های تراکتور و ماشین سازی به شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور نمایندگان آذربایجان شرقی به توافق نهایی رسید.

- با اشاره به این که کلیات واگذاری تیم های تراکتور و ماشین سازی به شرکت ملی صنایع مس ایران با نمایندگان آذربایجان شرقی به توافق رسیده ، اظهار داشت: البته شرکت ملی صنایع مس ایران برای حمایت از تیم های تراکتور و ماشین سازی بایستی فرآیند قانونی و کارشناسی را طی کند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی افزود: مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی وزیر صنعت، معدن و تجارت را مکلف به حمایت از تیم های تراکتور و ماشین سازی از بابت حق السهم درصد مس سونگون کرده اند.

وی تصریح کرد: در بحث حمایت از تیم های تراکتور و ماشین سازی با وزیر صمت به توافق رسیده ایم و معتقدیم نقل و انتقال تیم ها بایستی از طریق فنی و کارشناسی باشد به طوری که برای تعیین تکلیف تیم های تراکتور و ماشین سازی چندین مورد جلسه مشترک با حضور نمایندگان و استاندار آذربایجان شرقی با وزیر صمت داشتیم تا مراحل نقل و انتقالات را بررسی و نتیجه گیری کنیم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی با ذکر این که وزیر صمت و مسئولان مربوطه در استیفای حق و حقوق استان ما از معاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام توافق نهایی برای واگذاری تراکتور و ماشین سازی به شرکت مس

انجام توافق نهایی برای واگذاری تراکتور و ماشین سازی به شرکت مس