مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:502022-01-08سياسي

2300 جهادگر خراسان جنوبی به مردم مناطق محروم خدمات ارائه کردند


رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: دو هزار و 300 جهادگر استان در ایام فاطمیه و دهه بصیرت به مردم مناطق محروم خدمات ارائه کردند.

- ، مهدی هنری صبح شنبه در حاشیه بازدید از گروه جهادی پزشکی مستقر در شهرستان طبس اظهار کرد: در راستای این مرحله از نهضت خدمت مومنانه یکی از برنامه ها خدمت رسانی گروه های جهادی در سطح استان بود.

وی ادامه داد: همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین ایام فاطمیه بیش از 2300 نفر از جهادگران سطح استان با هماهنگی که انجام شد به مردم خدمات ارائه کردند.

رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه جهادگران در قالب 211 گروه جهادی در این مدت در سطح استان فعالیت کرده اند، تصریح کرد: با توجه به ایام فاطمیه برپایی موکب های عزاداری توزیع و پخت غذای نذری و همچنین توزیع نان نذری در بین نقاط محروم و مناطق کم برخوردار در سطح استان انجام شد.

هنری بیان داشت: همچنین برنامه های پزشکی، سلامت، فرهنگی و همچنین عمرانی از جمله فعالیت هایی بود که توسط گروه های جهادی در این مدت به مناسبت این مرحله از نهضت خدمت مومنانه انجام شد.

به گفته وی با مشارکت فعال جهادگران بسیجی بخش اعظمی از مردم عزیز در نقاط مختلف و شهرستان های مختلف خدمات قابل توجهی را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2300 جهادگر خراسان جنوبی به مردم مناطق محروم خدمات ارائه کردند

2300 جهادگر خراسان جنوبی به مردم مناطق محروم خدمات ارائه کردند