مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:052022-01-08سياسي

دشمن به دنبال نابودی وحدت در جامعه است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری با اشاره به دسته بندی های جناحی، گفت: دشمن به دنبال نابودی وحدت مردم ایران است.

- با بیان اینکه تواضع یکی از ویژگی های حاج قاسم است، اظهار کرد: امروز مدیران ما باید به این مسئله توجه کنند و با تواضع خود را خادم مردم بدانند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم توسط مدیران باید در عمل نشان داده شود نه با شعار، عنوان کرد: مدیران باید خدمتگزاری در برابر مردم را قاطعانه و خاشعانه عملی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه مسئولان باید همانند حاج قاسم عاشق خدمت به مردم باشند نه شیفته قدرت، ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند سردار سلیمانی یک مکتب است، یعنی محلی که انسان می تواند از آن درس بگیرد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: رفتار، نگاه، رویکرد و اندیشه حاج قاسم می تواند مکتب خانه و کلاس درسی برای مسئولان و مدیران باشد.

وی با بیان اینکه نگاه ما به جوان ها باید نگاه بلند و باز باشد، مطرح کرد: نباید تصور کنیم اعتقادات جوانان ما خدشه دار شده و یا در مسیر انقلاب نیستند و یا اینکه درک درستی از اتفاقات و حقیقت زندگی ندارند.

به جوانان باید میدان داده شود دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری افزود: جنب و جوش، درک بالا و اعتقاد قوی و ثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال نابودی وحدت در جامعه است

دشمن به دنبال نابودی وحدت در جامعه است