مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:102022-01-08اقتصادي

اجرای 1634 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: طی 9 ماهه امسال بیش از 1634 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند افزود: در راستای کنترل کیفیت خدمات در تاسیسات گردشگری در 9 ماهه سال جاری تعداد 1634 مورد بازدیدهای نظارتی گروهی از تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی به منظور اجرای شیوه نامه های بهداشتی اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی از طریق کارشناسان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، توسط کارشناسان اداره کل استان با همکاری سایر دستگاه های نظارتی انجام شد.

ارجمند با بیان اینکه این بازدیدها با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده، عنوان کرد: این بازدیدها به منظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدمات دهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی، بین راهی، دفاتر خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1634 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری زنجان

اجرای 1634 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری زنجان