مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:152022-01-08سياسي

پخت و توزیع بیش از سه هزار پرس غذای گرم در شهر آیسک


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان گفت: به همت خانه هلال شهر آیسک سه هزار و 100 پرس غذای گرم به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (ع) میان نیازمندان این منطقه توزیع شد.

- بیرجند-رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان گفت: به همت خانه هلال شهر آیسک سه هزار و 100 پرس غذای گرم به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) میان نیازمندان این منطقه توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بارانی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در مناسبت های مختلف از جمله ایام فاطمیه پویش اطعام نیازمندان در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با مشارکت خیرین را اجرا می کند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: در راستای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سه هزار و 100 پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهر آیسک توزیع شد.

وی ارزش غذاهای طبخ شده را 490 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این اقدام با هم افزایی جمعیت هلال احمر و خیران شهرستان سرایان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت و توزیع بیش از سه هزار پرس غذای گرم در شهر آیسک

پخت و توزیع بیش از سه هزار پرس غذای گرم در شهر آیسک