مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:352022-01-08اقتصادي

مصرف بیش از 89 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی فارس


به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس، مشترکان گاز خانگی استان در آذرماه امسال بیش از 89 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.

- غلامعباس حسینی شنبه 18 دی در جمع خبرنگاران گفت: مشترکان بخش خانگی فارس در آذر ماه امسال بیش از 89 میلیون و693 هزار و 709 متر مکعب گاز مصرف کردند.

او ادامه داد: بیشترین مقدار مصرف گاز استان در آذرماه مربوط به بخش نیروگاهی است که در این بخش 395 میلیون و 585 هزار و 23 متر مکعب گاز مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس عنوان کرد: مصرف گاز در پتروشیمی، 69 میلیون و 843 هزار و در صنایع فولاد نیز 67 میلیون و 17 هزار متر مکعب بوده است.

حسینی همچنین با اشاره به افزایش مصرف گاز در پی کاهش محسوس دمای هوا در استان از شهروندان خواست در مصرف گاز خانگی صرفه جویی کنند.

او بر استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و متناسب با ابعاد محیط تاکید کرد و گفت: تنظیم دمای معتدل اتاق بر روی 18 تا 21 درجه سانتیگراد باید مورد توجه باشد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس تصریح کرد: اگر مردم تنها یک درجه از دمای وسایل گرمایشی خود را کمتر کنند 5 تا 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی می شود.

حسینی همچنین با اشاره به اهمیت رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در سازمان ها و ادارات نیز گفت: رعایت توصیه ایمنی و مصرف بهینه منابع انرژی بخصوص گاز طبیعی در ادارات دولتی، امری ضروری و مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از 89 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی فارس

مصرف بیش از 89 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی فارس