مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:452022-01-08اقتصادي

کدام مشترک در برابر چه خسارت هایی بیمه است؟


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه تمام مشترکان برق در بخش های خانگی و تجاری (سایر مصارف) در برابر حوادث ناشی از اختلال در تامین و توزیع برق، - ایسنا/فارس معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه تمام مشترکان برق در بخش های خانگی و تجاری (سایر مصارف) در برابر حوادث ناشی از اختلال در تامین و توزیع برق، بیمه هستند، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

حسین صالحی شنبه 18 دی در جمع خبرنگاران افزود: با اهتمام شرکت توانیر، مشترکان برق خانگی و سایر مصارف (تجاری) در برابر خسارت های جانی و مالی ناشی از اختلال در شبکه برق، بیمه شده اند.

او اضافه کرد: براین اساس، هر مشترکی که به دلیل قطع برق، نوسان ولتاژ و حوادث شبکه توزیع برق، با خسارت های مالی و جانی مواجه شوند، می توانند با ارائه مدارک و مستندات، نسبت به دریافت خسارت از بیمه اقدام کنند.

صالحی با بیان اینکه تنها مشترکان با تعرفه خانگی و تجاری، مشمول این بیمه هستند، گفت: این بیمه شامل همه مشترکان در نقاط شهری، روستایی و عشایر بوده و کل عرصه و اعیان و مشاعات واحدهای مسکونی و تجاری را در بر می گیرد.

او با یادآوری اینکه، خسارت تنها مربوط به مالک واحدهای تجاری و مسکونی نیست و اشخاص ثالث خسارت دیده را هم شامل می ‎شود، گفت: براین اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مشترک در برابر چه خسارت هایی بیمه است؟

کدام مشترک در برابر چه خسارت هایی بیمه است؟