مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:052022-01-08سياسي

« قم» مهد انقلاب و پایگاه بصیرت باقی خواهد ماند


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تاکید کرد: «اخلاص، ایمان و عمل به هنگام» سیره و سلوک قم انقلابی است و علیرغم تمام توطئه ها و ترفندها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت حماسه 19 دی و قیام انقلابی مردم این شهر اعلام کرد: جبهه استکبار و ظلم، در اوج ذلت و درماندگی است و این حقیقت بر کسی پوشیده نیست و رویش شهید سلیمانی ها بهترین گواه بر این مدعاست.

متن این بیانیه به این شرح است:  حماسه 19 دی یک خاطره زنده و هویت بخش در قاموس سیاسی ایران است که غیرت ایمانی و دینی مردم شریف قم را در حمایت از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) نشان داد.

یوم الله 19 دی در فصل افتخارات مرجعیت، روحانیت و مردم قم حماسه ای ماندگار است و باید با تأمل و تفکر، از این حادثه تأثیرگذار و موج آفرین درس گرفت.

خروش مؤمنانه روحانیت و مردم قم با توکل بر خدای متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحول عظیمی در نهضت مردم ایران به وجود آورد و اربعین های پشت سرهم و تکثیر امواج آن، بهمن 57 را به دهه ی فجر انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

اخلاص، ایمان و عمل به هنگام سیره و سلوک قم انقلابی است و علیرغم تمام توطئه ها و ترفندها، قم مهد انقلاب و پایگاه بصیرت باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« قم» مهد انقلاب و پایگاه بصیرت باقی خواهد ماند

« قم» مهد انقلاب و پایگاه بصیرت باقی خواهد ماند