مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:302022-01-08سياسي

  سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای کاهش اختلافات زوجین است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: شیوه تربیتی و سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای کاهش اختلافات زوجین و پیشگیری از طلاق است.

-   سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای کاهش اختلافات زوجین است ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: شیوه تربیتی و سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای کاهش اختلافات زوجین و پیشگیری از طلاق است.

حجت الاسلام حسین کثیرلو 18 دی با اشاره به اهمیت کانون خانواده در سرنوشت جامعه، آمار پرونده های اختلافات خانوادگی و طلاق را در شأن جامعه اسلامی مان ندانست و افزود: دوری از آموزه های دینی و اخلاق اسلامی در تمام زمینه ها منشأ انحراف و فساد و تباهی است.

وی با تاکید به استفاده از تبیین ویژگی های شخصیتی بزرگان دینی اظهار کرد: ترویج و گسترش سیره و سبک زندگانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بهترین الگو برای موفقیت خانواده ها به ویژه زوج های جوان است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل به اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در پیشگیری از طلاق و برگزاری مشاوره های روان شناسی برای زوج های متقاضی طلاق و کارگاه های آموزشی ارتقاء مهارت های زندگی و تربیت فرزند برای شهروندان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

  سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای کاهش اختلافات زوجین است

  سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای کاهش اختلافات زوجین است