مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:402022-01-08سياسي

سخنگوی نخستین رییس جمهور قزاقستان: «نظربایف» از کشور خارج نشده است


سخنگوی نخستین رییس جمهور قزاقستان تایید کرد «نورسلطان نظربایف» در شهر «نورسلطان» پایتخت این کشور قرار دارد و از کشور خارج نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، آیداس اوکیبای سخنگوی نورسلطان نظربایف نخستین رییس جمهور قزاقستان گفت که وی در شهر نورسلطان پایتخت این کشور قرار دارد.

وی با اعلام این مطلب در صفحه توییتر خود نوشت: نظربایف مستقیما با قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور قزاقستان در تماس است، جلسات مشورتی متعددی برگزار کرده و با سران تعدادی از کشورهای دوست نیز تماس تلفنی داشته است.

به نوشته اوکیبای، نظربایف از همه می خواهد برای پیروزی بر چالش های کنونی و تضمین یکپارچگی قزاقستان در کنار رییس جمهور کشور بسیج شوند.

طی دو روز گذشته در برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی اخبار ضد و نقیض در مورد خروج نظربایف و نزدیکانش از قزاقستان منتشر شده بود.

حتی برخی منابع مدعی بودند که تعدادی از نزدیکان و بستگان نظربایف، از جمله صمد آبیش بردارزاده وی که اخیرا از سمت معاونت اول کمیته امنیت ملی قزاقستان برکنار شد، بازداشت شده است.

اما روز گذشته کمیته امنیت ملی قزاقستان بازداشت آبیش را تکذیب کرد.

به دلیل وضعیت خاص سیاسی و امنیتی قزاقستان و محدودیت های وضع شده برای دسترسی به اینترنت و تماس تلفنی، اخبار موثق کمتر در اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی نخستین رییس جمهور قزاقستان: «نظربایف» از کشور خارج نشده است

سخنگوی نخستین رییس جمهور قزاقستان: «نظربایف» از کشور خارج نشده است