مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:452022-01-08سياسي

شهید سلیمانی سرپنجه قدرت انقلاب اسلامی بود


سردار سلیمانی در زمان حیات پربرکت خود سرپنجه قدرت انقلاب اسلامی بود که نفس نظام سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی را گرفته بود.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از یادمان بیمارستان صحرایی چنانه که به نام شهید مخبری نام گذاری شده و همچنین تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس، بهداری رزمی در دفاع مقدس، شهدای ادیان توحیدی و مدافع سلامت در ستاد فرماندهی ارتش، ضمن تجلیل از اقدام شایسته نیروی زمینی ارتش در بازسازی و احیای بیمارستان صحرایی چنانه و رونمایی از یادمان آن، اظهار داشت: این اقدام ارزشمند باعث شد تا فعالیت کادر درمان و پزشکی نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس بیش از پیش نمایان شود.

تمامی کسانی که در بالاترین تا پایین ترین حد تلاش کردند که این بیمارستان به سازی و نوسازی و احیا شود، کاری خدایی کردند و در ثواب آن شریکند و پاداش معنوی دارند و شهدا به آن ها نظر خواهند کرد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند بیمارستان صحرایی چنانه در دفاع مقدس، از جمله مداوای صدهزار مجروح، خدمت رسانی به مردم منطقه ده سال پس از دفاع مقدس و دیگر خدمات گفت: این بیمارستان معراج 8 هزار و 118 شهید دوران دفاع مقدس است و نامگذاری این بیمارستان به نام شهید مخبری بسیار ارزشمند است چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی سرپنجه قدرت انقلاب اسلامی بود

شهید سلیمانی سرپنجه قدرت انقلاب اسلامی بود