مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:552022-01-08ورزشي

هفته تعقیب و گریز تیم ها برای نزدیک تر شدن به صدر


در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور، سپاهان در گنبد به دنبال احیای روحیه از دست رفته خودش است، دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان نیز با پیروزی مقابل حریفان سعی در کاهش فاصله امتیازاتی خود با سپاهانی هستند که با وجود 3 باخت متوالی همچنان در صدر قرار دارد.

- هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور جام سردار دلها فردا (یکشنبه، 19 دی ماه) با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود.

در گنبد تیم فولادمبارکه سپاهان که هفته گذشته شکست سنگینی در خانه مقابل پیکان تهران خورد، میهمان شهرداری گنبد است، تیمی که در هفته پانزدهم مقابل سایپا تن به شکست 3 برصفر داده و در رده نهم جدل قرار دارد.

شاگردان محمدی راد که 3 هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماندند و به نظر می رسد کمی با افت روحیه روبرو شدند، برای احیا روحیه از دست رفته خود و بازگشت به نوار پیروزی های گذشته، نیاز مبرمی به این پیروزی دارند تا فاصله بیشتری با رقبای فرصت طلب خود یعنی شهرداری ارومیه و پیکان بگیرند.

در دیگر دیدارهای این هفته پیکان رده سومی در خانه میزبان آذرباتری قعرنشین است، جایی که شاگردان پیمان اکبری کار سختی در پیش ندارند.

شهرداری ارومیه نیز که هفته گذشته با نتیجه 3 بر2 مقابل پاس گرگان به پیروزی رسید در ایستگاه شانزدهم میهمان هورسان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته تعقیب و گریز تیم ها برای نزدیک تر شدن به صدر

هفته تعقیب و گریز تیم ها برای نزدیک تر شدن به صدر