مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:152022-01-08سياسي

مکتب حاج قاسم رزمنده ساز است/سردار سلیمانی نخبه امنیتی و اطلاعاتی


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: هرچند که دشمنان، حضور فیزیکی حاج قاسم سلیمانی را حذف کردند اما مکتب حاج قاسم جریان دارد و انسان ساز و رزمنده ساز است.

- ، محمدصالح جوکار، صبح شنبه در دیدار با مردم منطقه دهنو یزد در امامزاده سید زکی الدین (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توانست با حرکت جهانی در میان ملل اسلامی و گره زدن امامت و ولایت و جمع کردن افرادی که دل سوخته داشتند و می خواستند روزی به وحدت دست پیدا کنند و بتوانند پاسخ جنایت های آمریکا و عیادی اش در منطقه را بدهند، این آرزوی بزرگ را محقق کرد.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس، در ماموریت جنوب شرق کشور و در مقابله با اشرار لحظه ای آرام ننشست تا از کشور و ملت خود دفاع کند و آنگاه که در حمایت از مظلومان تاریخ در غرب آسیا ماموریت یافت هم لحظه ای آرام نداشت تا به مردم مظلوم کمک کرده و حق آنها را از استکبار جهانی بگیرد.

جوکار با تاکید بر اینکه وجود حاج قاسم سلیمانی هراس بر دل آمریکا و رژیم صهیونیستی و عیادی آنها می انداخت، تصریح کرد: بارها تلاش کردند که در میدان نبرد حاج قاسم سلیمانی را ترور کنند ولی نتوانستند؛ آن زمانی که حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در خطر بود ایشان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم رزمنده ساز است/سردار سلیمانی نخبه امنیتی و اطلاعاتی

مکتب حاج قاسم رزمنده ساز است/سردار سلیمانی نخبه امنیتی و اطلاعاتی